Regulamin Usług wraz z Polityką Prywatności
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin Usług Konsultacji finansowej i Analizy finansowej on-line (dalej: Regulamin) stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin określa zakres i rodzaj Usług świadczonych drogą elektroniczną oraz prawa i obowiązki Stron.
- Celem Polityki prywatności zawartej w niniejszym dokumencie jest szczegółowe określenie zasad przetwarzania danych w ramach działalności prowadzonej przez Administratora, w związku z prowadzeniem strony internetowej https:// meblowaniefinansow.pl (dalej: Strona). Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych w szczególności w ramach Strony.
- Opierając się w szczególności na regulacjach rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (dalej: RODO), Administrator podejmuje wszelkie niezbędne środki bezpieczeństwa w celu ochrony przetwarzanych danych osobowych
II. Definicje
- Usługodawca – NELKO sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87/P.XI lok. 8, 90-057 Łódź, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000861931, NIP: 7272845181, kapitał zakładowy: 5 000 zł, świadcząca Usługi Konsultacji finansowej i Analizy finansowej online.
- Klient – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą lub osoba fizyczna działająca w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, która korzysta z Usługi Konsultacji finansowej lub Analizy finansowej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Usługi – określa nieodpłatne usługi Konsultacji finansowej i Analizy finansowej on-line.
- Konsultacja finansowa – określa proces doradczy przeprowadzony podczas spotkania online, podczas którego specjalista ds. finansów udziela Klientowi profesjonalnych porad i wskazówek dotyczących zarządzania finansami firmowymi. Celem konsultacji finansowej jest pomoc Klientowi w osiągnięciu jego celów finansowych poprzez analizę sytuacji finansowej, opracowanie strategii oraz zarządzania ryzykiem. Konsultacje te mogą obejmować szeroki zakres tematów, takich jak planowanie budżetu, optymalizacja przepływów pieniężnych, analiza rentowności, opłacalność inwestycji oraz zarządzanie długiem.
- Analiza finansowa – określa usługę świadczoną podczas spotkania online, w ramach której specjalista ds. finansów przygotowuje dla Klienta analizę finansową tj. ocenę jego sytuacji finansowej na podstawie przedstawionych przez Klienta danych finansowych w postawi wyciągu z podatkowej księgi przychodów i rozchodów albo sprawozdania finansowego. Celem takiej analizy jest zidentyfikowanie mocnych i słabych stron finansowych Klienta, a także wskazanie potencjalnych obszarów do poprawy czy głębszej weryfikacji. Tego typu usługi są często oferowane jako wstęp do bardziej zaawansowanych, płatnych konsultacji finansowych.
- Spotkanie – spotkanie online, podczas którego Usługodawca świadczy na rzecz Klienta Usługę Konsultacji finansowej lub Analizy finansowej.
- Formularz rejestracyjny – formularz udostępniony na Stronie w celu rejestracji na Usługę Konsultacji finansowej lub Analizy finansowej.
- Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, której dane dotyczą. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
III. Usługi
- Usługodawca świadczy na rzecz Klienta, zgodnie z jego wyborem, następujące Usługi:
- Konsultację finansową podczas Spotkania przeprowadzonego za pomocą komunikatora Microsoft Teams albo
- Analizę finansową podczas Spotkania, podczas którego Klient przedstawi Usługodawcy dane finansowe w postawi wyciągu z podatkowej księgi przychodów i rozchodów albo sprawozdania finansowego, przeprowadzonego za pomocą komunikatora Microsoft Teams.
- Usługi świadczone przez Usługodawcę są bezpłatne.
IV. Warunki świadczenia Usług
- Klient jest uprawniony do jednorazowego skorzystania z jednej z bezpłatnych Usług Usługodawcy.
- Warunkiem skorzystania z Usług jest prawidłowe wypełnienie przez KlientaFormularza rejestracyjnego oraz umówienie terminu Spotkania przez Usługodawcę z Klientem za pośrednictwem rozmowy telefonicznej z użyciem numeru telefonu Klienta podanego w Formularzu rejestracyjnym.
- Wypełniając Formularz rejestracyjny należy podać: imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail Klienta oraz zaznaczyć checkbox ze zgodą na kontakt z Klientem oraz oświadczeniem o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem Usług wraz z Polityką Prywatności.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępności Formularza rejestracyjnego lub problemy techniczne przy jego wypełnianiu i wysyłaniu.
- Warunkiem prawidłowego korzystania z Usług jest spełnienie przez Klienta minimalnych wymagań technicznych w zakresie sprzętu elektronicznego (w szczególności kamerka internetowa, mikrofon), łącza internetowego oraz posiadania konta użytkownika w komunikatorze Microsoft Teams.
- Dodatkowym warunkiem skorzystania z Usługi Analizy finansowej jest przedstawienie przez Klienta Usługodawcy podczas Spotkania danych finansowych w postaci wyciągu z podatkowej księgi przychodów i rozchodów albo sprawozdania finansowego.
- Spotkanierozpoczyna się w terminie ustalonym przez Usługodawcę z Klientem podczas rozmowy telefonicznej z użyciem numeru telefonu podanegow Formularzu rejestracyjnym.
- Spotkanie trwa 30-60 minut i odbywa się przy użycia komunikatora Microsoft Teams.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość odwołania ustalonego terminu Spotkania bez podania przyczyny, informując o tym Klienta telefonicznieprzed terminem planowanego Spotkania. Usługodawca może zaproponować w takim przypadku nowy termin Spotkania.
- W przypadku spóźnienia Klienta, czas spóźnienia zostanie odliczony od czasu Spotkania.
- W przypadku spóźnienia niezależnego od Klienta czas spóźnienia zostanie doliczony do czasu Spotkaniaalbo Spotkanie zostanie przełożonena inny termin dogodny dla obu Stron.
- Klient ma możliwość odwołania Spotkania lub zmiany jego terminu. Odwołanie Spotkanialub zmiana jego terminu powinna nastąpić najpóźniej na 24godziny przez planowaną godziną Spotkania, w przeciwnym razie Spotkanie jest nieodwołane.
- Jeśli Spotkanie nie dojdzie do skutku, a Klient nie odwołał go lub nie zmienił jego terminu zgodnie z ust. 13, będzie to potraktowane jako rezygnację z Usługi.
- Usługodawca może odmówić przeprowadzenia Usługi lub Spotkania, jeśli uzna, iż może to naruszać przepisy prawa powszechnie obowiązującego, zasady współżycia społecznego, gdy przeprowadzenie Usługi lub Spotkania może wiązać się ze zbyt dużym ryzykiem lub też nie posiada wiedzy i kwalifikacji odpowiednich do przeprowadzenia Usługi lub Spotkania. W takich wypadkach, Usługodawca informuje Klienta niezwłocznie o niemożliwości przeprowadzenia Usługi lub Spotkania.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje Klienta podjęte na podstawie informacji uzyskanych od Usługodawcy podczas Spotkania lub innego świadczenia Usługi.
V. Zawarcie Umowy
- Zawarcie Umowy zachodzi poprzez rejestrację na Usługę w Formularzu rejestracyjnym na Stronie i potwierdzenie zakwalifikowania Klienta na Usługę przez Usługodawcę za pośrednictwem rozmowy telefonicznej z użyciem numeru telefonu Klienta podanego w Formularzu rejestracyjnym.
- Warunkiem rozpoczęcia świadczenia Usługi jest zapoznanie się z Regulaminem wraz z Polityką prywatności ich akceptacja.
VI. Odstąpienie od Umowy
- Klient będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. W celu odstąpienia Klient zobowiązany jest wysłać e-mail z odstąpieniem od umowy na adres biuro@nelko.pl. Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy jeśli umowa została wykonana tj. Spotkanie odbyło się. Klient ma świadomość, że jeśli Spotkanie przez niego umówione na termin w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy dojdzie do skutku, nie będzie przysługiwało mu prawo odstąpienia od umowy.
VII. Reklamacja
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Usług w terminie 14 dni od dnia, w którym Usługa była świadczona albo miała być świadczona.
- W przypadku niewykonywania bądź nienależytego wykonywania Umowy przez Usługodawcę, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacjiw terminie 14 dni od dnia, w którym Usługa była świadczona.
- Reklamacje należy składać pocztą elektroniczną na adres: biuro@nelko.pl.
- Reklamacja powinna zawierać:
- dane Klienta w tym adres e-mail,
- datę wykonania Usługi tj. datę Spotkania,
- opis zgłaszanych zastrzeżeń, nieprawidłowości i niezgodności,
- informację o tym, czego Klient oczekuje od Usługodawcy w związku z reklamacją, tj. preferowanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację i udzielić odpowiedzi Klientowi jak najszybciej, nie później niż w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie jest możliwe, Usługodawca poinformuje o tym Klienta i wskaże przewidywany termin jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail Klienta.
VIII. Poufność
- Treść Spotkania oraz Konsultacji finansowej i Analizy finansowej jest poufna. Żadna ze Stron nie może ujawniać osobom trzecim jej treści bez pisemnej zgody obu stron.
- W szczególności nie jest dopuszczalne nagrywanie Spotkania przez Klienta bez wcześniejszej zgody obu Stron.
IX. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych w ramach Strony jest NELKO sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87/P.XI lok. 8, 90-057 Łódź, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000861931, NIP: 7272845181, kapitał zakładowy: 5 000 zł(dalej: Administrator).
- Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem: ul. Sienkiewicza 85/87/P.XI lok. 8, 90-057 Łódź, telefonicznie: 42 203 11 91 oraz poprzez pocztę email na adres: biuro@nelko.pl.
- Administrator będzie przetwarzał następujące dane osobowe Klienta:
- a) Imię i nazwisko,
- b) Numer telefonu,
- c) Adres e-mail.
- Administrator przetwarza dane osobowe z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa, w szczególności zgodnie z RODO. Przestrzegając zasad dotyczących przetwarzania danych osobowych, Administrator zapewnia, by dane były:
- przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
- zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami,
- adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane,
- prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane,
- przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane,
- przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
- Administrator pozyskuje informacje o Klientachpoprzezdobrowolnie dokonanie rejestracji w Formularzu rejestracji na StronieAdministratora.
- Administrator zbiera dane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. W przypadku, w którym Administrator zostanie pozbawiony celu przetwarzania, niezwłocznie trwale usuwa dane, chyba że prawo do ich dalszego przetwarzania wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Administrator dokonuje cyklicznej oceny zasadności przetwarzania określonych danych osobowych, z uwzględnieniem aktualności celów ich przetwarzania.
- Administrator przetwarza dane w sposób adekwatny, stosowny oraz ograniczony do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane. Administrator dąży do ciągłej minimalizacji przetwarzanych danych osobowych. W tym celu dokonuje cyklicznej oceny zakresu oraz rodzajów przetwarzanych danych osobowych dla określenia niezbędności ich przetwarzania lub możliwości ich trwałego usunięcia.
- Administrator dba o to, aby przetwarzane przez niego dane były prawidłowe, a w miarę potrzeby i posiadanych możliwości dokonuje ich uaktualnienia.
- Administrator przetwarza dane Klienta w następujących celach:
- wykonania przez Administratora umowy o świadczenie Usług zawartej z Klientem, w tym ewentualnego świadczenia Usługi Konsultacji finansowej lub Analizy finansowej – Administrator świadczy bezpłatne Usługi Konsultacji finansowej i Analizy finansowej, które mogą stanowić wstęp do dalszej współpracy Administratora z Klientem. W celu dokonania rejestracji na bezpłatną Usługęoraz sfinalizowania umowy o świadczenie usług konieczne jest podanie danych przez Klientów w Formularzu rejestracyjnym na Stronie. Oprócz powyższego, Administrator kontaktuje się z Klientem za pośrednictwem udostępnionego przez niego (w Formularzu rejestracyjnym) adresu e-mail bądź numeru telefonu, m. in. w celu umówienia terminu Spotkania. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w wyżej wskazanych celach stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest zgodne z prawem, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
- realizacji praw i obowiązków wynikających z Umowy – Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora jest niezbędne w przypadku realizacji praw i obowiązków wynikających z Umowy. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO, zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
- rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń i praw – Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w przypadku wystąpienia przez Klienta do Administratora z reklamacją w zakresie oferowanych Usług. Powyższe uzupełnione jest dodatkowo przez dochodzenie wzajemnych roszczeń i dochodzenie praw w toku ewentualnych postępowań sądowych i pozasądowych. Podstawą prawną przetwarzania danych w wyżej opisanym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora.
- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów prawa podatkowego i rachunkowości – Administrator zobowiązany jest do prowadzenia rachunkowości w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Nadto, ciążą na nim określone obowiązki podatkowe. Powyższe wiąże się z koniecznością przetwarzania danych klientów, w szczególności przedsiębiorców, dla których Administrator wystawia faktury VAT. Podstawę prawną stanowi tutaj ciążący na Administratorze obowiązek prawny, regulowany w art. 6 ust. 1 lit. c RODO w szczególności w związku z brzmieniem przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług czy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
- marketingu własnych produktów i Usług – Administrator podejmuje działania marketingowo–informacyjne dotyczące oferowanych produktów. Cele marketingowe realizowane są z wykorzystaniem podanego przez Klienta adresu e-mail lub numeru telefonu. Administrator korzysta również z płatnych reklam w serwisie Facebook, gdzie Klient może wypełnić formularz kontaktowy, podając imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych ww. przypadkach jest zgoda wyrażona poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa przy wypełnianiu Formularza rejestracyjnego lub formularza kontaktowego w serwisie Facebook. Zaznaczenie checkboxa oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej na podstawie art. 398 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1221). Taką zgodę można w każdej chwili wycofać, rezygnując z otrzymywania informacji marketingowych, poprzez wysłanie wiadomości e – mail na adres: biuro@nelko.pl.
- nawiązania kontaktu z Administratorem – Administrator umożliwia kontakt ze sobą za pośrednictwem udostępnionegona Stronie Formularza rejestracyjnego oraz adresu e – mail. W ramach formularza dochodzi do przetwarzania danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania danych w wyżej opisanym celu, zawartych w treści formularza oraz w przesyłanych wiadomościach elektronicznych, art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. jest dobrowolna zgoda osoby fizycznej na przetwarzanie danych osobowych.
- Administrator może przechowywać dane osobowe jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, do których są wykorzystywane. Uwzględniając powyższe Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez następujący okres:
- w odniesieniu do danych przetwarzanych w celach określonych w pkt. 9 lit. a, b i c – przez czas realizacji umowy, a po jego upływie przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dochodzenia roszczeń,
- w odniesieniu do danych przetwarzanych w celach określonych w pkt. 9 lit. d – przez czas wymagany obowiązującymi przepisami prawa,
- w odniesieniu do danych przetwarzanych w celu określonych w pkt. 9 lit. e, f – do czasu cofnięcia zgody lub udzielenia odpowiedzi zwrotnej.
- W przypadku, gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, osobie fizycznej przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody należy dokonać wysyłając oświadczenie o cofnięciu zgody na adres: biuro@nelko.pl
- Dane Klientów mogą być przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe jako procesor i świadczą na jego rzecz określone usługi (np. doradcze, księgowe, informatyczne), a także bankom, firmom obsługującym transakcje płatnicze, firmom kurierskim, zapewniając adekwatne środki bezpieczeństwa dla powierzonych danych osobowych.
- Administrator nie będzie przetwarzał danych Klientów w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:
- dostępu do danych — uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);
- otrzymania kopii danych — uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie Administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);
- sprostowania — żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);
- usunięcia danych — żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);
- ograniczenia przetwarzania — żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych — na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
- Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania — do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
- przenoszenia danych — otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła Administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu Administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);
- sprzeciwu — wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach Administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów Administratora, Administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO).
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy. Skargi można składać w formie:
a) pisemnej na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
b) elektronicznie: za pośrednictwem platformy ePUAP. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale stanowi warunek skorzystania z Usługi, a w konsekwencji zawarcia umowy o świadczenie usług z podmiotem, którego dane dotyczą. Odmowa podania danych uniemożliwi wykonanie umowy sprzedaży przez Administratora.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa innego niż państwo członkowskie Unii Europejskiej, Wielka Brytania, Islandia, Liechtenstein lub Norwegia) ani organizacji międzynarodowej.
X. Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory w pierwszej kolejności będą rozstrzygane polubownie. Sądem właściwym w przypadku ewentualnego sporu pozostanie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, tj. w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy prawo komunikacji elektronicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, RODO.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 3 lutego 2025 roku. Wszelkie jego zmiany będą ogłaszane na stronie: https://meblowaniefinansow.pl/regulamin-i-polityka-prywatnosci/